Principala sa caracteristica este aceea ca persoanele aflate în spatele foliei One Way Vision pot să vadă prin ea.
Se poate astfel utiliza la reclama pe autoturisme, autobuze etc. Se poate utiliza şi pentru supraveghere (în magazine, supermarket-uri, depozite). Privit insa din afara, aspectul lui este foarte asemanator cu cel al autocolantului PVC clasic imprimat, astfel ca nu permite ca trecatorii sa poata vedea in interiorul spatiului decorat. Suportul este un autocolant PVC cu perforaţii, avand suprafata de culoare alb-lucios, cu adezivul de culoare neagră. Autocolantul tip Window graphics (One way Vision) se imprima cu printere de mare format, care folosesc cerneluri pe bază de solvent sau ecosolvent.
Aplicat pe suprafeţe de sticlă, Autocolantul tip Window Graphics (One Way Vision) crează spatii de reclamă si in acelasi timp ofera protectie vizuala spatiilor astfel decorate.
Raportată la suprafața totala, suprafața printabilă este de 60%, restul suprafetei este ocupat de perforatii distribuite uniform, avand diametrul este de 1.5 – 2mm.
Cerinte tehnice window graphics
• Grafica pentru autocolante trebuie sa aiba un bleed de 1 cm pe fiecare latura, iar textul sa nu aiba dimensiunea mai mica de 10 pt, pentru obtinerea unor rezultate optime;
• Pentru cea mai buna calitate a imaginii, fisierul pentru print trebuie sa aiba 300dpi / CMYK.
• Formate acceptate: PDF, TIFF, CDR, AI, EPS.