Comenzile direct de pe site se pot face astfel:
· din pagina produsului solicitat prin selectarea opțiunilor dorite și apăsarea butonului "Comandă" sau „Cere ofertă personalizată”
· direct din pagina Cerere de ofertă;
· direct din pagina Contact sau prin e-mail la vanzari@sampromo.ro.
În oricare dintre situațiile de mai sus, te rugăm să ne transmiți cât mai multe detalii despre lucrarea sau produsul pe care dorești să le executăm pentru a putea să răspundem cât mai bine solicitării tale.
În cazul in care produsele comandate nu se afla in stoc local si nu avem alte comenzi de import cu care sa le cuplam, clientul va achita o taxa de transport extern in valoare de 8 sau 10€ iar produsele se vor livra direct la adresa mentionata in comanda.
Doresc un produs pe care nu l-am găsit pe site
În cazul în care dorești să realizăm un produs sau o lucrare pe care nu le-ai găsit pe site, accesează pagina Contact, completează datele de contact și transmite-ne o descriere cât mai detaliată a ceea ce dorești, informații care ne-ar putea ajuta să înțelegem cât mai bine ce dorești, atașează linkuri sau
imagini cu produse similare, apoi trimite-ne cererea de ofertă.
În cel mai scurt timp, un reprezentant al nostru te va contacta pentru a stabili restul detaliilor, termenul de execuție, locul de livrare etc. Vom transmite un preview al lucrării sau vom realiza o mostră, după caz, apoi vom transmite oferta de preț.
Îndată ce vei fi de acord cu prețul, vom solicita bunul de tipar și vom trece la executarea comenzii în condițiile agreate.
Termenul de plata este discutat pentru fiecare proiect in parte
Plata
· la livrare – numerar;
· cu ordin de plată – pe baza facturii emise și confirmate înainte de livrare;
· la termen – pe bază de contract, care se negociază individual în funcție de volumul și frecvența comenzilor.
Livrare
Termenul de livrare se comunica clientului dupa acceptarea planului grafic de personalizare si a lansarii in productie a comenzii.
Serviciile de curierat sunt asigurate de companii specializate in serviciile de transport si curier.
Nu ne asumam responsabilitatea pentru eventualele intarzieri ce pot aparea datorita companiei de curierat. Orice distrugere, deteriorare sau pierdere a unei comenzii survenita pe intreg parcursul transportului catre destinatar revine in sarcina transportatorului.
Politica de retur
Produsele care nu au fost personalizate si nu prezinta urme de uzura pot fi predate in termen de 30 de zile de la data achizitiei, pe cheltuiala clientului. In urma primirii si a verificarii produselor returnate, ne obligam sa returnam banii in cel mai scurt timp.
In cazul in care produsele sunt personalizate pe baza de comanda conform specificatiilor transmise si realizate de client, in baza comenzii si a aprobarii planului grafic de personalizare transmis in scris pe e-mail (Bun de Tipar), produsele sunt realizate conform cerintelor clientului si nu mai pot fi revandute.
Aceste tipuri de produse sunt exceptate de la dreptul de retur/retragere la art. 9-15 din OUG 34/2014 in ceea ce priveste contractele la distanta si in afara spatiilor comerciale.
Imaginile afisate pe site au caracter informativ.
Nu ne asumam eventuale intarzieri de livrare datorate furnizorului de servicii de curierat dupa acceptul clientului a planului grafic de comanda si a acceptarii termenului de executie si livrare.